Activitat 2 gestió de la informació Jaume Maneja

Anàlisi de la utilització de documentació en comunicació

  1. Identificar com s’ha utilitzat la documentació en els següents productes comunicatius (al document del Blink: gestio informacio 2014-15-2.ppt). A cada producte, identificar les funcions que compleix i justificar-ho.

1. El Periódico. Record y con la derecha

Utilitza la informació per augmentar la qualitat de la noticia verificant-la amb dades  i augmentant la seva credibilitat.

2. Tienda de la Hemeroteca de La Vanguardia

Permet augmenta la rendibilitat (aconseguint que el diari publiqui més producte).

3. Coca-Cola Light. ¿Harás caso a todo lo que se dice?

S’utilitza com ajuda per la creativitat. Les dades conformen el cos principal del anunci. S’utilitza amb funció preparatòria.

4. Cadena SER. Concha Velasco, toda una vida de cine

S’utilitza per la creativitat, com a part principal de la crònica (funció preparatòria) i la rendibilitat, reutilitzant els arxius de les televisions per mostrar les seves pel·lícules.

5. Antena 3 TV. Gran Hotel

La informació augmenta la qualitat de la serie televisiva, donant-li credibilitat.

6. Telecinco. Boda de Chelsea Clinton.

La crònica televisiva es recolza amb la informació, fa que augmenti la seva qualitat, donant-li credibilitat, i utilitza la rendibilitat dels arxius d’informació en la part que parlen de les aparicions de la filla dels Clinton amb els seus pares,  i de les intervencions públiques que va fer en el passat.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s